AL MINUT 23
Agredit un àrbitre de 15 anys durant un partit a Còrdova
Un directiu del Calahorra li va donar un cop de puny a la mandíbula després de ser expulsat del terreny de joc per cridar insults
Guillermo Ávila, un àrbitre de 15 anys, va ser agredit aquest diumenge durant un partit entre els alevins del Calahorra CF i el Salvador Allende a Còrdova.
Els fets van passar al minut 23 de la primera part quan, després d'un xoc frontal entre jugadors, un directiu del Calahorra va començar a cridar insults i l'àrbitre va decidir expulsar-lo del terreny de joc.
"Al ser expulsat em va donar un cop de puny a la cara. Em va dir que em mataria i em rebentaria la boca i, després, el delegat em va dir que em llançarien al riu com al del Deportivo", ha explicat el jove àrbitre.
Els pares "es van abalançar sobre els directius del Calahorra i es van emportar aquell home a una part del camp on ja no tenia accés i no podia fer res", explica el noi, que malgrat l'agressió va decidir acabar el partit.
Després del partit, Ávila va rebre assistència mèdica en un centre de salut. El jove té un nervi inflamat, una estrebada al coll i un tamponament a l'orella, segons ha explicat ell mateix.
Guillermo Ávila ha declarat que va passar "bastanta por", ja que era un dels seus primers partits. No obstant, ha assenyalat que seguirà arbitrant malgrat l'agressió i ha afegit que el que va passar li sembla "una barbaritat". "El que pretenem és que s'eradiqui tota la violència, de qualsevol mena, de directius, jugadors o de pares", ha afegit.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Nous hàbits de criança Anar al col·le amb bolquers, pijama o talons de ‘Frozen’: la falta de límits familiars tensa la gestió de l’aula a infantil
- Nous hàbits de criança Mireia Miralpeix, mestra d’Infantil: «Els nens agraeixen els límits, no poden carregar amb el pes de decidir quan es treuen el bolquer»
- Conseqüències del temporal Un edifici de Santa Coloma de Gramenet, desallotjat d’emergència dissabte per les pluges
- Obituari Adeu a Brigitte Bardot, mite eròtic del cine francès dels 60 i reina de la ‘chanson’
