Amancio Ortega, al tanatori corunyès on es vetlla a Rosalía Mera

El propietari del grup Inditex ha entrat per la porta del darrere de les instal·lacions

Amancio Ortega.

Amancio Ortega. / EFE / CABALAR

1
Es llegeix en minuts

Amancio Ortega, propietari delgrup Inditexiexmarit de Rosalía Mera, ha arribat aquest divendres al tanatori on des de dijous a la nit es vetlla el cadàver de l'empresària gallega. Mera va morir ahir a la Corunya a causa del vessament cerebral que va patir dimecres a Menorca, on estava de vacances.

Ortega ha entrat sol, cap a les 11.30 hores, per la porta del darrere del tanatori que l'empresa Servisa té ubicat davant l'Hospital San Rafael, on ahir a última hora va morir Rosalía Mera.

Des de primera hora, familiars i amics s'han traslladat al centre funerari corunyès per mostrar el seu respecte i condol.Sandra Ortega, la filla de l'empresària que estava amb ella a Menorca quan va patir el vessament cerebral que va provocar la seva mort, ha arribat poc després de les 10.30 hores, acompanyada de dos dels seus fills.

Notícies relacionades

Abans que ella, una germana de Mera i treballadors de laFundació Paideia, l'organització sense ànim de lucre creada per ella amb l'objectiu d'afavorir la integració social de col·lectius vulnerables i la dona a Galícia, han passat pel tanatori. La Fundació Paideia ha tancat avui les portes en senyal de dol.

Està previst que durant aquest divendres passin pel tanatori diverses autoritats autonòmiques i que hi continuïn arribant amics i familiars.