amb equip de redacció propi

Montserrat Domínguez dirigirà la versió espanyola de 'The Huffington Post'

La versió espanyola del portal de notícies i opinió nord-americà es llançarà a partir del juny

La periodista Montserrat Domínguez.

La periodista Montserrat Domínguez.

1
Es llegeix en minuts

La periodista de la Cadena SER Montserrat Domínguez serà ladirectora d'ElHuffington Post,la versió espanyola delportal nord-americà de notícies i opinió The Huffington Postque està previst que surti elpròxim mes de juny, segons ha informat la companyia.

El Huffington Post, una companyia participada al 50% per Prisa Noticias, editora delPaís, iThe Huffington Post, tindrà un equip de redacció propi que combinarà l'experiència dels mitjans de Prisa amb la fórmula que uneix contingut original amb una gran xarxa de blocs, agregació de notícies i la participació massiva dels usuaris, per la qual és globalment coneguda la marca Huffington.

Segons ha indicat Prisa,El Huffington Post obrirà "una finestra diferent d'informacions i opinions sobre l'actualitat en política, tecnologia, cultura, espectacle i formes de vida".

Repte professional

"CrearEl Huffington Post en espanyol és un repte professional al qual resulta difícil resistir-se. Només un projecte tan ambiciós, i tan necessari en aquests temps d'incertesa, podia portar-me a iniciar aquesta nova etapa després d'una experiència tan valuosa com la d'aquests anys en els micròfons de la Cadena SER", ha assenyalat Montserrat Domínguez.

Notícies relacionades

Llicenciada en Ciències de la Informació i amb un màster en Periodisme per la Universitat de Colúmbia (Nova York), Domínguez, que es va incorporar a la SER el 2007, té una llarga experiència professional a Radio España, l'agència Efe i les emissores de televisió Canal +, Telecinco i Antena 3 Televisión. També és columnista deLa Vanguardia.

Arianna Huffington, presidenta i directora de The Huffington Post Media Group, i Juan Luis Cebrián, president d'El Paísi conseller delegat de Prisa, van anunciar el mes de desembre passat l'aliança de les dues empreses. En el seu procés d'expansió global, el portal nord-americà ha llançat edicions al Regne Unit i el Canadà, i a França, al gener, una versió en francès ambLe Monde,Le Huffington Post. També ha notificat un altre acord amb el grup El Espresso per treure una edició italiana.