A la zona de Rioseta
Un mort i dos ferits per una allau de neu a Candanchú
Quatre excursionistes aconsegueixen sortir-ne il·lesos
Un muntanyenc ha mort i dos més estan ferits de diversa consideració al quedar atrapats per una allau de neu al pic de l'Águila, la zona de Rioseta, a quatre quilòmetres de l'estació de Candanchú, segons la subdelegació del Govern d'Osca.
Aquestes tres persones formaven part d'un grup de set que han estat atrapades per l'allau de neu. Les altres quatre han aconseguit sortir pels seus propis mitjans.
Segons han informat fonts de l'estació d'esquí, en les tasques de recerca hi participen membres del centre hivernal i la Guàrdia Civil de muntanya.
Notícies relacionadesL'allau s'ha produït poc després del migdia en una zona pròxima a l'estació de Candanchú, a Rioseta, on hi ha una instal·lació militar.
Segons les mateixes fonts, ha estat el servei d'emergències del 112 el que ha donat l'avís a l'estació hivernal per demanar col·laboració. En el rescat hi han intervingut els GREIM, la unitat UHEL-41 i gossos rastrejadors.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- 40 anys de ‘retorn al futur’ Un DeLorean es passejarà el dia 29 per Barcelona
- De ruta per LLancà Els camins de la tramuntana
- CATA MAYOR La bona brasa marina arriba a Sabadell
- Restaurants a prop del mar per menjar després de la platja
- Dues propostes Viatjar a Tòquio i Beirut sense sortir de Barcelona