treballava de guia turístic
Detingut a Tarragona un pederasta belga que va violar reiteradament els seus fillastres
La policia el buscava des de fa dos anys i no creu que a Espanya hagi comès delictes similars
La Policia Nacional va detenir ahir a Cornudella de Montsant (Priorat) un presumpte pederasta belga reclamat pels jutjats d'Anvers que va violar durant cinc anys els seus dos fillastres, entre els 9 i els 15 anys.
Segons ha explicat avui el cap provincial de la Policia Nacional de Tarragona, Víctor Manuel Fernández, el detingut, Patrick Jean H., de 48 anys, ha estat traslladat aquesta matinada a l'Audiència Nacional i ha comparegut al Jutjat d'Instrucció Central 2 de Madrid a primera hora del matí.
Ordre europea
Els fets van passar quan els nens encara no havien complert els 10 anys i es van prolongar de forma continuada fins al 2001, primer amb tocaments i finalment amb violacions. De moment no consta que Jean hagi comès delictes similars a Espanya.
A Tarragona, Patrick Jean H. treballava com a guia turístic a la zona del Montsant. Fa dos anys que sobre ell pesava una ordre europea de detenció i entrega emesa per un tribunal de primera instància d'Anvers pels delictes de violació i abús de menors continuat.
Notícies relacionadesTarragona, possible refugi
Fernández ha assegurat que Tarragona està molt afectada per requisitòries internacionals "perquè pot tractar-se d'un possible refugi o un lloc adequat i idíl·lic per passar un temps fora de l'abast de les forces de seguretat".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern