Succés
Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona

Consell de Cent al 200, el lugar donde murió una persona por causas que se investigan, esta tarde. /
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home per un tret al cap en un portal del número 200 del carrer Consell de Cent de Barcelona, entre Urgell i Villarroel, aquesta tarda del 15 de juliol.

Investiguen la mort d'un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona /
Els fets, confirmats per EL PERIÓDICO i avançats per 'El Caso', centren les investigacions de la Divisió d'Investigació Criminal de la policia catalana. Fonts consultades apunten a diversos trets. L'autor del succés ha fugit i els Mossos han activat el conegut dispositiu 'gàbia' per donar amb ell.
Al lloc del succés s'han desplaçat equips de l'ARRO dels Mossos i del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Gir radical Els blancs, primer: Trump estudia transformar l’acollida de refugiats als Estats Units per donar preferència als blancs contraris a la immigració
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Lliga de campions El Barça espanta el Roma
- Insuficiències de la salut pública Les infermeres denuncien una manca greu de recursos a Urgències psiquiátriques de Vall d'Hebron
- TELEVISIÓ I MAS Males notícies: s’acosta Halloween
- Barcelona, protagonista Fry House: les ‘burgers’ japoneses d’un artista i un consultor
- Besalú, la joia medieval
- Cita amb història La fira més antiga de la Península té gust de formatge