ACCIDENT AL BAIX CAMP

Un jove motorista mor a Reus en un xoc amb una furgoneta

El conductor del cotxe ha estat imputat per un presumpte delicte d'homicidi imprudent

1
Es llegeix en minuts
EFE
REUS

Un motorista va morir ahir a la nit a Reus (Baix Camp) al xocar amb una furgoneta. El conductor de la furgoneta està imputat per un presumpte delicte d'homicidi imprudent, segons han informat avui fonts municipals.

Notícies relacionades

L'accident va tenir lloc a les 21.13 hores a la cruïlla entre l'avinguda del Comerç i el carrer de Girona, quan una furgoneta Peugeot Partner, conduïda per un veí de Calafell (Baix Penedès) de 60 anys, va envestir una motocicleta, conduïda per un jove de 23 anys de Castellvell del Camp (Baix Camp), que va morir a conseqüència de l'impacte.

La Guàrdia Urbana de Reus ha obert diligències contra el conductor de la furgoneta, que no va patir danys, per un presumpte delicte d'homicidi imprudent.