ABSÈNCIA DE PIGMENTACIÓ
Sis lleons albins neixen en captivitat en un zoològic d'Alemanya
A tot el món hi ha al voltant de 300 exemplars d'aquesta espècie

Lleons albins, nascuts en captivitat a Alemanya.
Com a desafiament a la naturalesa, són lleons i de color blanc, una raresa del món animal. Al zoològic de Stukenbrock, a Alemanya, acaben de presentar sis noves cries de lleó albí, nascudes en captivitat.
Són quatre mascles i dues femelles. Amb ells, ja són 24 els exemplars d'aquest bell animal que conviuen a les instal·lacions.
No és gens fàcil veure animals salvatges que tinguin la qualitat de ser albins. Per aquest singular motiu, aquest zoo d'Alemanya està de celebració. A tot el món, s'estima que hi ha al voltant de 300 lleons albins.
Els cadells s'han convertit en el centre d'atenció de totes les visites, que es delecten amb els primers passos dels albins i els primers jocs entre els cadells.
Condició genètica
Notícies relacionadesL'albinisme és una condició natural genètica caracteritzada per l'absència de pigmentació d'ulls, pell i pèl en els animals.
Els animals albins no sobreviuen gaire temps en el seu medi natural, a causa de la seva debilitat als rajos solars i perquè la seva falta de color els delata davant les seves preses i depredadors. La vida en captivitat és la seva única possibilitat de supervivència.
- Educació De Palma a Barcelona amb un 13,68 a la selectivitat: ¿Què se n’ha fet de l’estudiant amb la segona millor nota de les Balears el 2024?
- EL PROTAGONISTA BLAUGRANA Lamine s’esgota en tasques solidàries i acaba substituït
- Arquitectura Brad Pitt compra la famosa casa "ovni" de l'Empordà i l'envia a Califòrnia
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Comprova quants diners tenen els teus veïns i els de tots els barris de Barcelona