Opinions extretes del fòrum de la web d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA

Una imatge vexatòria que aconsegueix el seu objectiu

2
Es llegeix en minuts

Gent sense escrúpols

PENSO QUE EL MÓN de la moda està en mans de gent absolutament sense escrúpols, que dóna culte al cos com si fos el més important de la seva vida. Doncs a ells se'ls hauria de posar una demanda, amb tantes noies amb anorèxia i bulímia que hi ha al món.

SORAYA TAPIA.

BARCELONA

Ningú va dir res

NO FA GAIRE, en un anunci d'electrodomèstics, una dona exigia que li canviessin el marit perquè no sabia fer servir no sé quina màquina. En un altre, una noia llançava un home per la barra d'un bar... I ningú va dir res. Deixem-nos de tantes tonteries.

LUIS

Fotesa i banalitat

¿QUINA ALTRA COSA es pot esperar d'un anunci de "moda", aquest món buit, superficial i banal que no aporta valors ètics ni culturals però en canvi és un gran negoci? Contràriament, ¿com s'entén el temps que dediquen les televisions a les desfilades, passarel.les i altres tonteries? ¿Quan ha vist algú gentvestidapel carrer amb lesparidesamb què es recreen els modistes?

JOAQUÍN.

BARCELONA

Publicitat exitosa

ÉS UNA BONA campanya perquè aconsegueix el seu objectiu: ser reconeguda. L'Institut de la Dona és un organisme que pot fer coses millors que criticar una publicitat, com lluitar realment perquè el masclisme que es veu per tot arreu es converteixi en igualtat i respecte.

LAIN

Més imaginació

DES DE FA uns anys, elreality showha arribat als publicistes, que ja sigui per falta d'imaginació o per seguir el corrent del que ven realitzen espots degradants, vulgars i de gust dubtós. En el cas concret de Dolce & Gabbana, s'ha de respectar la dignitat de les persones i adequar-se a la realitat dels temps de manera més elegant. Avui es perfuma i renta plats tothom. Més imaginació.

JORDI PLANS.

MATARÓ

Contra altres anuncis

L'INSTITUT de la Dona també hauria d'actuar contra totes les empreses d'articles de neteja amb espots on la dona queda com una tonta, amb la cuina bruta fins que es descobreix el producte en qüestió. ¿No és això també una vexació de la condició de dona, ja que normalment és un home el que porta la solució?

SUSANA SUÁREZ.

EL PRAT

No tot s'hi val

ANUNCIS COM AQUEST suposen una involució en la igualtat entre sexes. Com a campanya publicitària, és atractiva i provocadora, certament, però també irrespectuosa... Per mi no s'hi val tot a l'hora de vendre un producte, sigui quin sigui. ¡Que la retirin de seguida!

GEMMA GUTIÉRREZ

¿I si fos al revés?

SI FOSSIN TRES NOIES aguantant un model a terra, ¿ens queixaríem? La veritat és que D&G ja té la seva publicitat amortitzada.

MAR.

GIRONA

No és el mateix

MAR, ET PREGUNTES què passaria si fossin noies. ¿Quantes violacions d'homes coneixes? ¿I homes morts per la violència domèstica?

MÒNICA

Una estupidesa

EM SEMBLA ESTÚPID que es facin tantes campanyes sobre la violència domèstica i que després hàgim de consentir anuncis com aquest.

Notícies relacionades

NENA.

BARCELONA