Seguretat i salut de la ciutadania
L’exposició sobre mobilitat sostenible ‘Santa Coloma es mou’ es converteix en itinerant
Ara, es pot visitar a l’exterior del metro de l’Església Major i a la plaça Pau Casals
Des de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) afirmen que volen «incidir en la vinculació de la mobilitat sostenible amb la seguretat i salut de la ciutadania». Per això, l’exposició ‘Santa Coloma es mou’, que es va poder visitar a la rambla Sant Sebastià amb motiu de la Setmana de la Mobilitat es converteix ara en itinerant –fins a mitjans de desembre– per arribar a altres llocs de la ciutat.
Fins al 14 de novembre, la mostra es podrà visitar a la parada de metro de l’Església Major i a la plaça Pau Casals, per poder conèixer millor els hàbits de mobilitat dels colomencs mitjançant plafons informatius.
Notícies relacionadesDesprés, a partir del dia 15, la mostra es traslladarà a la plaça de l’Olimp i a la parada de metro de Fondo.
Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
