DESCONFINAMENT
Convoquen una manifestació per demanar que s'acabi el parc de Can Zam de Santa Coloma
Critiquen que la ciutat «no va sobrada» d'espais oberts on poder dur a terme activitats d'oci en l'època post-Covid

Imatge actual del parc de Can Zam, a Santa Coloma de Gramenet. /
La Plataforma per la Defensa de la Serra de Marina i Can Zam convoca una concentració per aquest dissabte 27 de juny davant l’Institut Puig Castellar, a les 19h, amb l’objectiu de reivindicar que s’acabi el parc de Can Zam a Santa Coloma de Gramenet.
Des de la plataforma critiquen que Santa Coloma «no va sobrada» d’espais oberts on poder dur a terme activitats d’oci en l’època Covid i post-Covid. «Som una ciutat de dimensions reduïdes i molta densitat de població que necessita aprofitar, i ara encara més, els seus espais verds», assenyalen des de l’entitat social.
Així, reivindiquen que Santa Coloma necessita, «ara amb més raó que mai», un parc urbà: «Necessitem Can Zam», manifesten. És per això que des de la Plataforma per la Defensa de la Serra de Marina i Can Zam reclamen a l’ajuntament que tregui les tanques de la segona fase del parc i ordeni aquesta zona per a l’aprofitament de la població.
Notícies relacionades«Actualment sabem que les tanques no barren el pas de la població, però que aquest espai es considera que no està en condicions de seguretat per a la ciutadania i per això hi ha seguretat que vigila», assenyalen des de l’entitat.
Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»