Ocupació
Sant Cugat continua reduint les xifres d’atur per segon mes consecutiu
La localitat vallesana va tancar el mes d’octubre amb un 2,7% menys d’aturats respecte al mes de setembre

Sant Cugat va tancar el mes d’octubre amb 64 aturats menys que el mes de setembre.
Segons ha informat Cugat.cat, exactament 2.331 persones són les que figuren ara mateix en les llistes de l’atur, un 2,7% menys que fa un mes, quan es va trencar la tendència a l’alça que portava aquest indicador en els últims mesos.
Millors dades que l’any passat
En comparació amb les xifres de l’any passat en aquest mateix període la reducció ha sigut d’un 6,2% (un total de 153 persones).
Les dades procedeixen de l’‘Observatori del Treball i Model Productiu’, del ‘Departament d’Empresa’ de la Generalitat.
Una tendència a la baixa a tot el Vallès
També recullen que al Vallès Occidental es va produir una reducció intermensual del 0,7%, que deixa el nombre d’aturats a la comarca en 46.295.
Notícies relacionadesAquesta tendència a la baixa s’està produint en la gran majoria dels municipis del Vallès.
Llegeix totes les notícies de Sant Cugat del Vallès a EL PERIÓDICO Sant Cugat
- La nova Casa Blanca Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- Accident aeri Un avió amb 242 passatgers amb destinació a Londres s'estavella durant l'enlairament en una ciutat de l'Índia
- Presumptes comissions Santos Cerdán dimiteix com a secretari d'Organització i deixa el seu escó al Congrés
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Tempesta judicial i política Una gravació de Koldo vincula Santos Cerdán amb comissions
- Tempesta judicial i política El PSOE, en xoc: "Els nostres votants no perdonen la corrupció"
- El deute que ennuvola la vista
- Díaz aprofita per demanar un tracte "d’igual a igual" en el Govern
- Tempesta judicial i política Feijóo exigeix a Sánchez que "es rendeixi a la justícia" i dimiteixi "ja"
- Tempesta judicial i política Sis indicis que assenyalen el PSOE