PREMIS D'HÀBITS SALUDABLES DEL CEBLLOB
L'Escola Benviure de Sant Boi, premiada per fomentar hàbits saludables
La setmana dedicada al projecte 'SantBoiSà', les olimpíades saludables i els jocs al pati han aconseguit el primer premi d'Hàbits Saludables
L'objectiu és donar suport a projectes que contribueixin a la millora general de la salut, l'educació en valors i fomentar la igualtat d'oportunitats
zentauroepp55773616 soc sant boi201106124045 /
L’Escola Benviure de Sant Boi ha sigut premiada per fomentar hàbits saludables en el marc de l’esport i altres activitats educatives. Ha rebut el guardó de la primera edició dels Premis d’Hàbits Saludables, impulsats pel Consell Esportiu del Baix Llobregat.
L’objectiu d’impulsar i donar suport a projectes que contribueixin a la millora general de la salut, l’educació en valors i el foment de la igualtat d’oportunitats
Per concedir el premi, dotat amb 1.500 euros, a l’Escola Benviure s’ha tingut en compte la setmana dedicada al projecte municipal SantBoiSà, les olimpíades saludables i els jocs al pati, així com altres iniciatives de caràcter cooperatiu i comunitari.
La directora de l’Escola Benviure, Mª Asunción Gazuya, ha compartit amb el professor d’educació física del centre, Héctor Alcón, l’agraïment al CEBLLOB. Gazuya ha posat en relleu el caràcter «transversal» de les accions impulsades.
«Exemple per a Sant Boi i la comarca»
L’acte va comptar amb la presència aquest dijous de l’alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret (PSC), i el president del CEBLLOB, Salvador Valls. Moret ha felicitat l’escola «pel treball realitzat i l’exemple que significa per a Sant Boi i la comarca».
Notícies relacionadesPer la seva banda, Salvador Valls ha destacat el «compromís del Consell Esportiu amb la salut de les persones més joves». Els premis estan dotats amb 3.000 euros, que aquest any s’han dividit entre el SAMC de Cornellà i l’Escola Benviure de Sant Boi.
Més notícies de Sant Boi en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: l’R3 reobre dies abans de les obres als túnels del Garraf
- Castella i Lleó frena l’eufòria de Vox i ressuscita el bipartidisme
- Un vencedor amb càlcul
- Els partits regionalistes resisteixen i Sumar i Podem desapareixen
- Mañueco guanya però torna a dependre d’un Vox que toca sostre, i el PSOE puja
