Sobre la seva gestió de la pandèmia
‘Broken Health’: el documental sorpresa que Netflix ha llançat sobre la consellera Alba Vergés
ENTREVISTA | Alba Vergés: «La clau de l’èxit va ser que els sanitaris es vacunessin massivament»

zentauroepp53987205 alba verges200705122022 /
Netflix ha estrenat per sorpresa un documental anomenat ‘Broken Health’, que tracta ni més ni menys que de com la consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya Alba Vergés i el seu equip van mirar de gestionar la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la covid-19.
El documental, recollit a la secció ‘Documentals històrics’ de la plataforma audiovisual, té una hora i vuit minuts de durada, i està disponible amb l’àudio en espanyol, i subtítols en català, alemany, anglès, francès i romanès.
Alba Vergés va ser consellera de Salut del Govern de la Generalitat de Catalunya des de maig del 2018 fins al maig del 2021. Després la va succeir l’epidemiòleg Josep Maria Argimon, que durant el mandat de Vergés va ostentar el càrrec de secretari de Salut Pública del Departament de Salut.
Notícies relacionadesVergés no només va haver de fer front a una pandèmia amb efectes tan devastadors com la del coronavirus, sinó que també va tenir la responsabilitat de gestionar la campanya de vacunació contra el mateix virus a Catalunya, així com anunciar les polèmiques mesures i restriccions que es van portar a terme per contenir els contagis.
Tràiler
L’exconsellera ha publicat al seu compte de Twitter el tràiler de ‘Broken Health’:
Documentals Netflix Generalitat Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus Alba Vergés
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»