Tercer intent d'adquirir l'Hospital General de Catalunya
La Generalitat es va proposar, infructuosament, llogar o comprar en part el centre als anys 2005 i 2008

/
L’Hospital General de Catalunya (HGC), que fins a la primavera passada pertanyia al SISCAT, el sistema públic sanitari de Catalunya, manté un contracte d’activitat amb el Servei Català de la Salut (CatSalut) pel qual cada any porta a terme 6.252 actes mèdics. Per aquest contracte, l’HGC va rebre 13,5 milions d’euros el 2015.
El conseller de Salut, Antoni Comín, ha informat que quan finalitzi el contracte d’aquest any, cosa que tindrà lloc el 31 de desembre, Salut suspendrà parcialment la relació contractual amb l’HGC. Tot i això, podria mantenir el concert dels 850 tractaments de radioteràpia que realitza amb càrrec al CatSalut, ja que aquest va ser el tracte quan l’HGC va decidir construir un búnquer de radioteràpia. Només l’HGC i l’Hospital Mútua de Terrassa disposen de servei de radioteràpia al Vallès Occidental.
Salut no ha decidit, ni ho anunciat encara, quin serà el centre públic receptor de l’activitat que fins ara assumia l’HGC, una contractació que en el seu dia es va establir per alleugerir la saturació assistencial d’altres centres públics.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?