Firmen el llibre d’honor
L’aposta per convertir el Vallès en «pol de la indústria aeroespacial catalana»
CEPYME demana als sindicats un «clima amigable per treballar junts»
Aterra a Sabadell ‘Contact’, una activitat de poesia sonora relacionada amb l’exposició Art i paraula

El director de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrials, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC) Xavier Roca va rebre ahir dia 25 d’abril la visita de l’alcalde de Terrassa Jordi Ballart i de l’alcaldessa de Sabadell Marta Farrés.
La visita tenia per objectiu mostrar el suport territorial a través dels primers regidors de les capitals vallesanes per consolidar la «seva àrea com a pol de la indústria aeroespacial catalana», amb un ‘hub’ aeronàutic, empreses del sector aeroespacial d’alt valor afegit –que manifesten que ja s’hi estan instal·lant–. En aquest sentit, es preveu que la UPC actuï com a formador i proveïdor d’enginyers aeroespacials altament qualificats i d’innovació tecnològica amb projectes de R+D.
Durant la visita, Jordi Ballart i Marta Farrés van firmar el llibre d’honor de l’ESEIAAT i van visitar l’Space Lab de la UPC Fab Terrassa, on van poder veure, per exemple, el funcionament d’un sistema de monitoratge i seguiment de satèl·lits.
Notícies relacionadesLlegeix totes les notícies de Sabadell a EL PERIÓDICO Sabadell i Terrassa
Temes
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos