LLUITA CONTRA EL CORONAVIRUS
La comunitat xinesa de Sabadell dona mascaretes i gel als agents de la Policia Local
L'Ajuntament de la cocapital vallesana ha demanat a empreses, entitats i veïns que donin materials de protecció
poli-local-sbd
La Policia Local de Sabadell ha informat aquest dilluns 16 de març que ha rebut material sanitari de la població xinesa de la cocapital del Vallès Occidental. «Agraïm a la comunitat xinesa de Sabadell que ens hagi fet entrega de mascaretes de protecció i gel hidroalcohòlic per poder atendre els serveis de la ciutat amb seguretat», han expressat via xarxes socials des del cos de policia municipal.
Per la seva banda, l’Ajuntament de Sabadell ha demanat a les empreses, entitats i veïns de la ciutat que disposin de materials de protecció, com les mascaretes, que els entreguin al mateix Ajuntament, a través de la Policia Municipal de Sabadell, per «poder centralitzar-ne la distribució».
📢Mesures preses per l'Ajuntament de #Sabadell pel #coronavirus 🦠
— Ajuntament Sabadell (@Aj_Sabadell) 16 de marzo de 2020
🗣️CRIDA PÚBLICA
👉Ens adrecem a entitats, empreses i ciutadans que disposin de material de protecció 😷 si us plau, porteu-lo a la @PoliciaSabadell
🔗https://t.co/XFtROozlRA#JoEmQuedoACasa #Covid19 pic.twitter.com/HVMG6964Nx
Més ciutats
Notícies relacionadesSabadell no ha sigut l’únic municipi beneficiat per les donacions de la població xinesa. Aquest diumenge 15 de març, per exemple, es va donar a conèixer que l’Associació de Comerciants Xinesos de la província de Barcelona havia donat a l’Ajuntament de Badalona un total de 3.000 bates hospitalàries, 1.000 mascasretes i 40 caixes de gel antisèptic per ajudar en la lluita contra el coronavirus.
Més notícies de Sabadell i Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La sanitat pública, un pacte social de dues direccions
- Famosos La 'influencer' Marta Díaz, relacionada amb un ex del FC Barcelona: "Han estat junts"
- Acampada i protestes Veïns de Barcelona es concentren per frenar el desnonament del bloc Sant Agustí, comprat per un fons estranger
- Dispositiu de la Guàrdia Urbana Barcelona inicia el desallotjament de l’assentament de barraques del pont del Treball Digne de la Sagrera
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia es canvia l’hora a Catalunya? Arriba l’horari d’estiu 2026
