Referèndum
El jutge arxiva les denúncies per la càrrega policial al col·legi Nostra Llar de Sabadell l'1-O
L'exalcalde de Sabadell, Juli Fernàndez (ERC), assegura que les demandes han sigut sobresegudes perquè no s'ha pogut identificar els autors dels fets
El titular d'instrucció número 2 de Sabadell ha declarat sobresegudes les denúncies fetes per lesions i per l'entrada violenta de la policia espanyola al col·legi Nostra Llar de Sabadell l'1 d'octubre. Així ho ha assegurat l'exalcalde de la ciutat, Juli Fernàndez (ERC), que va resultar agredit en aquesta intervenció policial i que ha dit que aquesta setmana ha rebut la decisió del jutge. “Diu que no s'ha pogut identificar les persones que van fer les càrregues”, assegura Fernàndez.
L'exalcalde lamenta que les “llibertats” dels catalans estiguin “sent retallades” des de fa mesos. Fernàndez lamenta la decisió del magistrat, que afirma que ha ofert als denunciants presentar una nova reclamació que, des del seu punt de vista, “serà inútil”.
El republicà s'ha mostrat molest amb la decisió de la Justícia i ha criticat que, contràriament, sí que s'hagi acceptat a tràmit una demanda d'un veí de Múrcia, sense aparent relació amb Sabadell, contra l'alcalde actual, Maties Serracant (La Crida), per haver cedit els col·legis públics per al referèndum.
Notícies relacionadesFernàndez fa també una crida perquè els ciutadans siguin conscients de què es vota el 21 de desembre. “El nostre vot decidirà si aquells que governen la Generalitat som els republicans que creiem en la llibertat i els drets dels ciutadans, o els que davant d'unes urnes utilitzen porres”, determina.
Referèndum a Catalunya Bústia ciutadana Abusos als Mossos Independència de Catalunya Agressions físiques
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Medi ambient Experts asseguren que Catalunya necessita noves xarxes de transport d’energia malgrat el rebuig de les MAT
- Barcelonejant Collboni poda roses i Pilar Eyre tanca la nit
- Entrevista Jordi Bertomeu, investigador del Vaticà: «Som davant el conclave més universal i també més incert»
- Nova zona verda Els veïns atapeeixen les noves Glòries en la seva inauguració malgrat la pluja: «Vaig pensar que no ho veuria acabat»
- Previsió meteorològica Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana