El Circ Raluy munta la carpa a Sabadell
La companyia farà més de 15 actuacions durant Setmana Santa
Després de passar per Mataró, on els carros del Circ Raluy van fer estada del 14 al 17 de març, la companyia va arribar aquest mateix dijous a Sabadell per passar la Setmana Santa.
En total, més de 15 sessions en què es podrà disfrutar de l'espectacle circense 'Allegro' amb què la companyia està de gira aquest 2013. Un any en què han acomiadat Marina Tomas Jorba, matriarca del Circ Raluy, que va morir després d'una llarga malaltia.
Notícies relacionadesCom és habitual, el circ no només es podrà disfrutar dins de la carpa, sinó que el Raluy instal·larà els seus carromatos a l'Eix Macià de Sabadell, un museu sobre rodes que mostra la història d'aquest circ català de referència que el 2006 va rebre la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya.
Lea altres informacions de la ciutat en l'edició local de Sabadell
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Un estranger estalla amb l'estil de vida d'Espanya: "Les persones amb un sou de 1200 euros ja no poden viure bé"
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi