Eleccions 14-F
801 ciutadans de Rubí formaran les meses electorals de Rubí per a les eleccions catalanes
Aquest any s’han ampliat les meses electorals a 89
55.301 habitants tindran dret a vot en aquests comicis
Pròximament el consistori començarà a notificar els veïns designats
	Aquesta setmana s’ha celebrat a Rubí el sorteig per designar els responsables de les meses electorals de cara a les eleccions al Parlament de Catalunya, que a priori se celebraran el pròxim 14 de febrer.
En total s’han elegit 801 veïns i veïnes de Rubí, que nformaran les 89 meses electorals com a presidents, vocals o suplents. Concretament, 55.301 habitants, quantifica el consistori, tindran dret a vot en aquests comicis.
Des del consistori anuncien que començaran a notificar-ho a les pesones designades pròximament. Aquests també rebran un manual d’instruccions, on s’expliquen les diferents funcions que hauran de portar a terme durant la jornada electoral.
Mesures sanitàries
Aquest any, amb la situació derivada de la pandèmia de Covid, s’hauran de complir una sèrie de mesures sanitàries. A més de mantenir la distància de seguretat, utilitzar mascareta i rentar-se les mans, els locals electorals s’hauran de ventilar de manera regular i les entrades i sortides es faran per accessos diferents per evitar aglomeracions.
Des del consistori de Rubí recomanen portar el vot preparat des de casa i accedir al local sense acompanyant si no és un cas de necessitat. Paral·lelament, apunten, les persones més vulnerables tindran prioritat.
Més notícies de Rubí, a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Successos Els Mossos "cacen" un lladre "spiderman" que en 45 dies va robar en una vintena d’habitatges de Barcelona
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Crisi a la Generalitat Valenciana Mazón dimiteix sense convocar eleccions i apel·la a Vox per nomenar un nou president
 
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
 - Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
 - Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
 
			