per satisfer la demanda

Les línies 4 i 5 de RubíBus es reforcen en hora punta per no superar el 33% de l'ocupació

El divendres 24 d'abril, el transport públic urbà de Rubí va registrar un total de 814 passatgers, la xifra més alta des del 19 de març, quan es va aplicar la primera reducció del servei

image-2

image-2

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

A partir d’aquest dilluns, 27 d’abril, s’ha reforçat el servei de transport públic urbà de Rubí, en hores punta de mati i tarda en les línies 4 (Estació Rubí+D - Can Rosés) i 5 (Can Rosés - Estació Rubí+D), i ha passat a oferir la freqüència de pas habitual prèvia a la situació d’emergència sanitària derivada del Covid-19. 

L’Ajuntament ha introduït aquest reforç amb l’objectiu de satisfer la demanda d’usuaris en aquestes línies i complir, alhora, la directriu de no superar el 33% d’ocupació dels vehicles. Així, a nivell global, RubíBus opera al 71% aquests dies.

L’Ajuntament està estudiant possibles solucions per reforçar la resta de línies que, en moments puntuals, puguin tenir problemes de més demanda. 

Actualment, la resta del servei continua operant amb les mateixes freqüències de pas dels últims dies: les línies 1, 2, 3, 4 i 5 funcionen al 50%, amb un reforç en hores punta de matí i tarda en les línies 1, 2 i 3, mentre que les línies 6 i 7 funcionen com és habitual. Els horaris excepcionals vigents es poden consultar a www.rubibus.com.

Notícies relacionades

El divendres 24 d’abril, RubíBus va registrar un total de 814 passatgers, la xifra més alta des del 19 de març, quan es va aplicar la primera reducció del servei. No obstant, aquesta xifra suposa un 88,85% menys de l’habitual un dia feiner.

Més notícies de Rubí