L'Incasòl ven al grup 'La Llave de Oro' una parcel·la de 1.275 metres quadrats a Rubí
Té 2.808 metres quadrats de sostre i un preu de venda de 1.187,784 euros sense IVA
L'Institut Català del Sòl (Incasòl) ha venut al grup 'La Llave de Oro' la parcel·la número sis del sector d'ampliació de Can Sant Joan, a Rubí, que són uns 1.275 metres, segons va informar dimarts passat en un comunicat.
Així mateix, té 2.808 metres quadrats de sostre i un preu de venda de 1.187,784 euros sense IVA, i la promotora ha previst construir-hi 38 vivendes en règim lliure.
10.000 METRES QUADRATS
Notícies relacionadesAl sector d'ampliació de Can Sant Joan, ubicat a prop de la via B-30, té cinc parcel·les disponibles, amb un total de 10.000 metres quadrats de superfície destinada a diferents usos.
Més notícies de Rubí
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- La nova vida de Lamine Yamal
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols