On Catalunya
Protecció Civil
Bandera vermella a les platges de Badalona i Salou per la mala qualitat de l’aigua
A la ciutat de Barcelona oneja l’estendard groc després de les pluges d’aquest dissabte

Protecció Civil de Catalunya ha fet onejar la bandera vermella a totes les platges de Badalona (Barcelona) i a la platja de Ponent de Salou (Tarragona) per la mala qualitat de les aigües, una cosa habitual després de pluges com les registrades ahir dissabte. La bandera vermella prohibeix el bany.
A més, a totes les platges de la ciutat de Barcelona oneja aquest diumenge la bandera groga, segons l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), fet que vol dir que el bany està permès, però amb precaució. També hi ha bandera groga a totes les platges dels municipis de Castelldefels, Gavà, el Prat de Llobregat i Montgat, informa AMB.
En un apunt a la xarxa social Twitter, Protecció Civil ha informat de la bandera vermella a totes les platges de Badalona, que són Pont d’en Botifarreta, Els Pescadors, Patins de Vela, l’Estació, Pont del Petroli i Coco.
Notícies relacionadesBandera vermella 🚩 a totes les platges de #Badalona per mala qualitat de l'aigua
— Protecció civil (@emergenciescat) 1 de agosto de 2021
⛔ Prohibit el bany#ProteccioCivil pic.twitter.com/REsjTwFKpg
A través d’un altre tuit, Protecció Civil ha informat del tancament de la platja Ponent, a Salou.
Bandera vermella 🚩 a la platja de Ponent de #Salou per mala qualitat de l'aigua.
— Protecció civil (@emergenciescat) 1 de agosto de 2021
⛔ Prohibit el bany#ProteccioCivil pic.twitter.com/WTsNW1trAs
Quan la bandera és vermella, es poden produir les següents situacions a les platges, segons Protecció Civil: hi ha onades que suposen un perill (de dos metres o més), hi ha corrents forts o molt forts, l’estat del mar és molt agitat, es produeixen condicions climatològiques molt adverses i perilloses, l’aigua o la sorra estan contaminades, hi ha molts animals marins lesius i/o perillosos o es produeixen altres situacions que suposen un risc greu per als usuaris.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?