On Catalunya
control de l'aforament
Barcelona torna a tancar sis platges per l'alta concentració de banyistes
Durant unes hores no s'ha pogut accedir a Sant Sebastià, la Nova Icària, el Bogatell, la Mar Bella, Llevant i Sant Miquel

zentauroepp53838022 barcelona 21 06 2020 sociedad regreso a la normalidad plat200621185409
Barcelona ha hagut de tancar aquesta tarda durant unes quantes hores l’accés a sis platges de la ciutat per l’alta concentració de banyistes. Segons explica l’Ajuntament de Barcelona, a les platges de Sant Martí, la Nova Icària, el Bogatell, la Mar Bella, Llevant i Sant Miquel s’ha restringit l’entrada per les aglomeracions de persones i per garantir que es pugui continuar mantenint la distància de seguretat establerta per evitar els contagis de la Covid-19.
Al llarg del dia la Guàrdia Urbana ha fet controls d’accés a l’espai perquè no se superés l’aforament i ha anat deixant entrar els banyistes a mesura que n’han anat sortint. No obstant, finalment s’han hagut de tancar els accessos de les sis platges esmentades perquè no s’hi puguin concentrar més persones.
D’altra banda, segons l’ajuntament totes les platges de Barcelona han presentat durant el dia d’avui una ocupació molt alta, a excepció de la del Somorrostro. Des del dilluns 8 de juny el consistori de la capital catalana regula l’aforament a les platges amb controls en els punts d’accés. A més, s’ha establert un sistema de ‘semàfors’ per a cada platja, que es pot consultar a la web de l’ajuntament i que indica si el nivell de l’aforament és baix, mitjà, alt o molt alt.
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- El conflicte del Pròxim Orient Netanyahu acusa Sánchez d’una "amenaça genocida" contra Israel
- Convulsió en augment Els EUA viuen una nova era de violència política després de l’assassinat de Kirk
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Sector bancari El consell del Sabadell rebutja l’opa del BBVA per «infravalorar molt significativament» el seu banc
- MULTIMEDIA Catalanisme i indústria (capítol III): Catalunya serà industrial o no serà
- Salut mental i autolisi Les entitats reclamen més recursos i un canvi de mirada per prevenir el suïcidi
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»