On Catalunya
Un home mor ofegat en una platja de Salou
El mort, d'uns 70 anys, ha sigut trobat a l'aigua cap a les quatre de la tarda

zentauroepp13687196 tarragona tarragones 27 07 2010 verano imagenes con i191004202030
Un home ha mort aquest divendres a la tarda a l’ofegar-se a la platja de Capellans de Salou (Baix Camp), segons han informat fonts del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i Protecció Civil de la Generalitat.
Els fets s’han produït cap a les quatre de la tarda, quan han trobat un home a l’aigua i el SEM s’ha desplaçat fins a la platja amb dues ambulàncies, una de medicalitzada i una de bàsica, i li han practicat maniobres de reanimació sense èxit.
Les mateixes fonts han explicat que l’home, d’uns 70 anys, anava indocumentat, per la qual cosa de moment no ha pogut ser identificat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos