On Catalunya
25 BANYISTES MORTS A CATALUNYA AQUEST ESTIU
Mor ofegat un home de 70 anys en una platja de Calafell
El banyista, que anava indocumentat, va ser traslladat inconscient a la sorra

zentauroepp49585124 l escala escala platja de riells socorrista 27 08 2019 f190828175218 /
Un banyista d’uns 70 anys ha mort aquest diumenge a la platja de Calafell, a Tarragona. Els equips d’emergències no han pogut reanimar-lo després de treure'l inconscient de l’aigua.
Segons ha informat Protecció Civil de la Generalitat, amb aquest mort ja són 25 les persones que han mort a les platges catalanes al llarg d’aquest estiu.
L’home, que anava indocumentat, per la qual cosa se’n desconeix la identitat i nacionalitat, ha sigut rescatat de l’aigua i traslladat fins a la zona de la sorra en estat inconscient a prop de la una del migdia.
Notícies relacionadesUna vegada a la sorra, el servei de socorrisme de la platja i efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques li han practicat maniobres de reanimació cardiopulmonar, tot i que de forma infructuosa.
A la platja de Calafell, que disposa de servei de vigilància i socorrisme, onejava la bandera verda, que permet el bany.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos