On Catalunya
VIOLÈNCIA
Tiroteig en una de les platges principals de Sao Vicente al Brasil
Un robatori massiu acaba amb la mort d'un dels lladres pels trets dos policies fora de servei

brasil
Comencen les vacances a tot el món i particularment al Brasil, les platges comencen a omplir-se amb molts turistes que aprofiten aquesta època de l’any. Alhora, durant l’època nadalenca es desencadenen els robatoris, com va passar aquest dissabte en una de les principals platges de Sao Vicente, a l’estat de São Paulo.
Dos lladres van intentar fer un robatori massiu, no obstant, no van comptar amb la presència de dos agents que, malgrat que eren en el seu dia lliure, van reaccionar ràpidament per evitar el robatori, en el que un delslladres va perdre la vida i una dona que es trobava a la zona va ser ferida a l’esquena i immediatament va ser traslladada a l’hospital on la seva salut es reporta com a “estable”, va informar la Policia Militar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- INFRINGEIXEN DIVERSES NORMES Brussel·les expedenta Espanya per la llei utilitzada per condicionar l'opa del BBVA al Sabadell
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- 11 de setembre L’ANC i Òmnium exclouen Aliança Catalana de la manifestació de la Diada pel seu discurs «contra els drets humans»
- Projeccions climàtiques L’avanç de l’escalfament global podria exposar Barcelona a més onades de calor i màximes de 45 graus en les pròximes dècades
- Activitat econòmica Barcelona posa «límits» als creuers: enderrocarà tres terminals però en construirà una de gegant d’última generació