On Catalunya
GURMETITZATS
Això no és un 'dim sum'
L'empanadilla oriental triomfa sobre la de tota la vida perquè preferim sentir-nos cosmopolites
fcasals37914561 empanadilla gurmetizados170404184117
Som uns papanates. L'empanadilla s'ha cremat i sobre les cendres ha crescut el 'dim sum' (no obstant, l'empanada criolla és ignífuga). ¿Algú imagina un moderníssim Empanadilla Bar amb xefs a la moda -¡pírcings i tatuatges!- preparant masses amb farciments fantasiosos? L'emprenedor que revisi la fregitel·la (que es pot enfornar per controlar els greixos) obrirà un camí que copiaran i franquiciaran. El personal fa una cua d'hores per un bol de 'ramen' i no reservaria ni un minut a l'escudella. ¿Quina és la diferència? La cuina oriental tira perquè ens pinta de cosmopolites. ¿Per què obren pizzeries i no coqueries? Els complexos ens mosseguen les orelles.
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la DANA, ingressada a l’hospital després de patir una crisi
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
