On Catalunya
El Semàfor d’‘El Mundo Today’
Barcelona Today | «La setmana passada em vaig trobar a mi mateix buscant una bici de Bicing»
L’actualitat del demà de Barcelona d’‘El Mundo Today’
Em van recomanar un pla per perdre’s a Barcelona i ja fa dos anys que no puc tornar a casa
«Sortir per allà amb aquests», el pla juvenil més habitual segons les mares de Barcelona

Votar per correu
Ho vaig sol·licitar per poder estar més tranquil durant les vacances, però no em van arribar els papers a casa fins vaig marxar de vacances, així que ara he d’interrompre les meves vacances i tornar a Barcelona per anar a una oficina de Correus a votar per no haver d’interrompre les meves vacances i tornar a Barcelona a un col·legi electoral a votar. El pitjor de tot és que no tinc ni idea de què votar.
Aire condicionat
Fa moltíssima calor i tenir l’aire condicionat a casa està molt bé en termes de temperatura, però també és cert que l’aire condicionat em resseca els ulls i em provoca mussols, així que cada estiu he d’elegir entre la calor i els mussols. Normalment trio la calor perquè quan em surt el primer mussol ja no puc utilitzar l’aire i llavors he d’estar amb les dues coses.
Buscar una bici de Bicing
L’altre dia estava buscant una bici de Bicing per poder tornar a casa, però totes estaven amb la llum vermella. Em vaig començar a enfadar i vaig clamar contra el servei municipal de lloguer de bicis barceloní, però llavors, durant la recerca, vaig començar a trobar certa pau, vaig començar a entendre d’on venia la meva frustració, la meva impaciència. A poc a poc em vaig anar entenent a mi mateix i ara soc una persona millor.
Rubén
Rubén s’ha passat vint pobles aquesta setmana. Com que ell no és tan apassionat com jo amb el tema de la política, em vaig oferir amablement a comprar-li el vot per 50 euros, per assegurar-me la victòria dels meus. Doncs resulta que el Rubén va de digne i va començar a dir que ell el vot no el ven i que té uns principis i que qui m’he cregut que soc. El que ell no sap és que votem el mateix partit.
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Mercat immobiliari Gonzalo Bernardos és molt pessimista amb el futur de la vivenda: «Veurem gent a...»
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Un tribut de luxe a Theodorakis al Barnasants