Puigdemont somia donar la campanada i tornar al Govern
El candidat de Junts ha tingut una campanya sense riscos en què ha destacat l’àmplia mobilització diària de simpatitzants fins a Argelers
Malgrat que les enquestes apunten a una victòria socialista, Carles Puigdemont espera «donar la campanada» diumenge. Igual com no es pronosticava el triomf de Xavier Trias a Barcelona, al·leguen els postconvergents, tampoc es detecta ara el de Puigdemont a Catalunya, però això no implica que no pugui aconseguir-ho, addueixen.
Esquivant el cos a cos amb ERC, tot i que sí amb al·lusions velades, el candidat de Junts ha mirat d’emmarcar les eleccions en un duel entre ell i Illa. Puigdemont ha transcorregut per una campanya sense riscos. Més que grans promeses o discursos estridents, la seva quinzena ha destacat per l’àmplia mobilització de simpatitzants fins a Argelers, que en suma assoleix les 15.000 persones desplaçades fins al sud de França per escoltar-lo.
«Senyors de Madrid, preparin-se, perquè ja tornem», va exclamar l’expresident, ahir en el tancament de campanya. Així, amb altes dosis d’èpica, i apel·lant a una «tornada victoriosa» de Puigdemont, Junts espera un resultat que li permeti reprendre el comandament de la Generalitat.
- Exigeixen una normativa L’OCU detecta cobraments i condicions il·legals en festivals: dos són a Barcelona
- Trucs de cuina Jordi Cruz, xef: "Per pelar els ous durs fàcilment, només has d'afegir 12 g de sal i 25 ml de vinagre a l'aigua de cocció"
- Desviaments de trànsit Talls a Barcelona aquest diumenge per la Cursa d’El Corte Inglés: carrers afectats i canvis en 40 línies de bus
- Benestar i natura Descobreix el ‘dusking’, la moda que ve d’Holanda per obtenir calma gratis i cada dia
- Ben tornada a la jungla mediàtica
