Tomàs Molina, número dos d’ERC a les llistes de les europees
El físic i cap de l’àrea de Meteorologia de TV3, Tomàs Molina, serà el número dos d’ERC a les llistes a les pròximes eleccions al Parlament Europeu, que se celebraran el 9 de juny. Molina es presentarà juntament amb la ja eurodiputada Diana Riba a la llista que els republicans catalans formaran al costat d’EH Bildu i el BNG, una coalició que es va reeditar fa uns dies de cara a aquests comicis. En la candidatura, anomenada Ara Repúbliques, també hi haurà el partit balear Ara Més, que va anar amb Sumar a les anteirors generals.
Amb la incorporació de Molina (Badalona, 1963), ERC considera que es "reforça el perfil ecologista amb una figura destacada en l’àmbit de la lluita contra el canvi climàtic".
"Tots aquests pagesos que heu vist per les carreteres tenen raó, s’ha de fer millor la transició al canvi climàtic", explica Molina en el vídeo que ha penjat a la xarxa X. "Cal fer les coses millor i jo intentaré ajudar amb això, perquè s’ha de limitar el canvi climàtic escoltant a tothom", prossegueix. "Europa és dels estats que la formen, però també de les nacions com Catalunya, tot i que encara no tinguem estat", afegeix el membre del consell d’administració del Servei Meteorològic de Catalunya. "El meu compromís és que escoltaré les coses que passen aquí, les portaré a Europa i us respondré personalment sobre el que s’hagi decidit... No sé si ho podré arreglar, però ho intentaré".
- Varietat lingüística Aquests són cinc dels gentilicis més estranys i curiosos de Catalunya: origen i significat
- Turisme rural L’hotel centenari que domina el Montseny busca hereu: surt a la venda la gran joia de Viladrau
- Donald Trump El dubte
- Top 10 Aquests són els supermercats que paguen millor a Catalunya: el top 10 que més fan parlar
- Entrevista a Oriol Mitjà, metge i investigador expert en malalties infeccioses Oriol Mitjà: "la depressió no és deixadesa, ni mandra. És un dolor que et treu les ganes de viure"
