Intervinguts els correus a una desena de càrrecs

El jutge Ismael Moreno ha intervingut els correus electrònics d’una desena de càrrecs públics dels ministeris de Transports i Interior que van participar en els contractes de mascaretes per un valor de 53 milions d’euros als integrants de la trama de les mascaretes.
L’instructor requereix a Ports de l’Estat que faciliti als agents de l’UCO una còpia del contingut de totes les bústies i carpetes entre l’1 de gener i l’1 de juliol del 2020 dels correus electrònics corporatius de l’expresident de l’organisme, Francisco Toledo; el secretari general, Álvaro Sánchez; la cap d’àrea de Contractació i Gerència de Riscos, Aránzazu de Miguel; i la cap del Departament Jurídic, Belén Caballero.
A Adif, també li reclama els e-mails de l’expresidenta Isabel Pardo de Vera; del director de Recursos Humans, Martín José Navarro; del subdirector de Prevenció de Riscos Laborals, Jesús Ángel Díaz; i del director general de Gestió de Personal, Michaux Miranda. També requereix el contingut dels correus del correu corporatiu de Koldo García Izaguirre, el presumpte aconseguidor de la trama corrupta.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança