Extrema dreta
L’avís d’Olona a Espinosa de los Monteros després de la seva marxa de Vox

Macarena Olona, l’exdirigent de Vox, ha aprofitat la marxa d’Iván Espinosa de los Monteros del partit de Santiago Abascal per dirigir-li un missatge clar.
«Avui només diré una cosa. El silenci que he mantingut per mi no el mantindré si l’assetjament el pateix ell. Perquè a la sortida tot són bones paraules. L’assetjament organitzat arriba després. Recordeu-ho quan estigueu destapant l’ampolla: 19», va escriure en xarxes socials, un 19 que coincideix amb el nombre d’escons perduts per Vox en les últimes eleccions generals.
Hoy sólo diré algo. El silencio que he mantenido por mi no lo mantendré si el acoso lo sufre él. Porque en la salida todo son buenas palabras. El acoso organizado llega después. Recordadlo cuando estéis descorchando la botella: 19. https://t.co/tkA4jz7feH pic.twitter.com/IOvHk0gSb7
— Macarena Olona (@Macarena_Olona) 8 de agosto de 2023
Precisament, en aquests comicis, la líder de Caminant Junts tampoc va aconseguir prou vots perquè el partit obtingués representació en alguna de les deu províncies on es presentava el 23J.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat