Nou govern a Navarra
PSN, Geroa Bai i Contigo-Zurekin tanquen un acord per a la formació del Govern a Navarra
Al pacte s’ha arribat després d’una reunió que s’ha prolongat durant aproximadament cinc hores al Parlament
Els representants de PSN, Geroa Bai i Contigo-Zurekin han arribat aquest dilluns a un acord per a la formació de Govern a Navarra perquè la socialista María Chivite torni a ser presidenta.
A l’acord s’ha arribat després d’una reunió que s’ha prolongat durant aproximadament cinc hores al Parlament de Navarra.
Notícies relacionadesA la trobada, Geroa Bai ha presentat una contraproposta a l’última oferta del PSN i finalment, després de diverses hores de converses, els tres grups han arribat a un acord.
PSN, Geroa Bai i Contigo-Zurekin sumen 21 dels 50 escons del Parlament de Navarra, per la qual cosa encara seria necessària almenys l’abstenció d’EH Bildu, si bé la formació abertzale està estudiant fins i tot donar el seu vot favorable i ha anunciat una consulta a la seva militància en aquest sentit.
- Crisi de parella Sobreviure al ‘baby clash’, la potencial crisi de parella que desencadena el naixement d’un fill
- Sector molt masculinitzat Yara, oficial de primera en obres amb 25 anys: "Vull arribar a un munt de noies i que s’adonin que aquest ofici també és nostre"
- Guadalupe, restauradora de mobles antics: «Les deixalles d’alguns són els meus tresors»
- Disturbis a Barcelona Els Mossos denuncien tres radicals del Barça per trencar els vidres de l’autocar de l’Atlètic a la seva arribada al Camp Nou
- Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia a la zona dels Trullols de Manresa
