Comicis generals
¿Si demano el vot per correu em deslliuro de ser a la mesa electoral el 23J?
Eleccions 2023, en directe: avanç dels comicis generals i sondejos del 23J
¿Què passa si estic de vacances i em toca ser en una mesa electoral?
¿Què passa si tinc un viatge i em toca una mesa electoral? Això diu la llei

La derrota que el PSOE ha encaixat en els comicis municipals i autonòmics del 28M ha precipitat la inesperada decisió del president del Govern, Pedro Sánchez, d’avançar les eleccions generals al 23 de juliol.
Una data que inquieta no pocs ciutadans, els que, per exemple, estaran fora dels seus municipis disfrutant de les vacances. Tots ells poden complir el seu dret electoral recorrent al vot per correu.
Un recurs, no obstant, que segons la normativa en vigor no eximeix d’haver de complir l’obligació de formar part d’una mesa electoral, un dubte que assalta molts ciutadans, segons s’està evidenciant en xarxes socials.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols