Dia del llibre
Illa regala a Aragonès ‘El año del Búfalo’ de Pérez Andújar per Sant Jordi
El secretari del PSC ha obsequiat amb llibres càrrecs del Parlament i col·legues amb motiu de la Diada de Sant Jordi
El primer secretari del PSC, Salvador Illa, ha regalat aquest dijous al president de la Generalitat, Pere Aragonès, el llibre ‘El año del Búfalo’, de Javier Pérez Andújar, amb motiu de la Diada de Sant Jordi, que se celebra el 23 d’abril.
Segons un comunicat del partit, Illa també ha regalat llibres als presidents i presidentes dels diferents grups parlamentaris i al delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto, a qui ha obsequiat amb ‘El desencanto global’, de Ramon Aymerich.
Notícies relacionadesEl primer secretari del PSC ha entregat al president d’ERC al Parlament, Josep Maria Jové, ‘Una salida honrosa’, d’Éric Vuillard, i al president de Junts a la Cambra, Albert Batet, ha regalat ‘Francesc Cambó: l’últim retrat’, de Borja de Riquer. Ha entregat a la líder dels Comuns, Jéssica Albiach, el llibre ‘No callar’, de Javier Cercas, i al secretari general de Vox i líder del partit a Catalunya, Ignacio Garriga, ‘Les nostres mares’, de Gemma Ruiz.
Illa ha obsequiat el president de Cs al Parlament, Carlos Carrizosa, amb ‘La mestra i la Bèstia’, d’Imma Monsó; a la diputada de la CUP, Dolors Sabater, amb ‘El peligro de estar cuerda’, de Rosa Montero, i al president del PP, Alejandro Fernández, amb ‘Hijos de la fábula’, de Fernando Aramburu.
- D'una hamburguesa de McDonald’s a una planta plena de tomàquets: l'experiment que s'ha fet viral a les xarxes
- Efectes del temporal L’innovador dic submarí de Port Fòrum reposa a la Sagrera per una acumulació inesperada de material
- Opinió Badia Eloddi, activista: “La llibertat comença quan deixes de veure el teu cos com un enemic”
- Esquiva els efectes del conflicte El turisme resisteix la guerra a l'Iran: els hotelers preveuen més turistes aquest estiu
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio L'energia, una fragilitat al cor del nostre sistema
