
Carles Puigdemont: última hora sobre la decisió de la justícia europea sobre la seva entrega, en directe
El Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) ha donat aquest dimarts la raó al magistrat del Tribunal Suprem Pablo Llarena al sentenciar que la Justícia belga no pot rebutjar l’entrega dels encausats pel procés reclamats per ser jutjats a Espanya, entre ells l’expresident català Carles Puigdemont, basant-se en el risc que es violin els seus drets fonamentals si no demostra deficiències sistèmiques i generalitzades a Espanya, ni pot posar en dubte les competències del Suprem com a autoritat per emetre tals euroordres.
EL PERIÓDICO segueix totes les reaccions i l’última hora del cas
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Fa 989 dies
Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) Indults del procés Carles Puigdemont Sentència del procés Pablo Llarena
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Èxit amb Israel i fracàs amb Rússia
- Trump i Putin es veuran a Budapest per intentar "posar fi" a la guerra
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»