Per Sergi Mas
‘El pòdcast d’El Periódico’: Catalunya, ¿i ara, què?
Després de conèixer la confecció del nou Govern de la Generalitat fet pel president Pere Aragonès en temps rècord, el pòdcast d’El Periódico ha reunit una part important de la secció de política per conèixer les claus, el futur a curt i mitjà termini d’aquest gabinet.
Reunim per tant Consell de Redacció extraordinari, i en aquesta ocasió públic format per Júlia Regué, (cap de la secció de política), Sara González, Xabi Barrena i Fidel Masreal.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast i Apple Podcast.
El Pòdcast d'El Periódico Política Catalunya Govern ERC - Esquerra Republicana de Catalunya Laura Borràs Pere Aragonès Junts per Catalunya
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Comunitat Valenciana El PP nomena Mazón portaveu d’una comissió de les Corts que no es reuneix amb un extra de 8.879 euros a l’any
- Pel·lícules Les estrenes en plataformes de desembre: Michelle Pfeiffer, Kate Winslet i Santiago Segura tornen per Nadal
- Indústria càrnia Catalunya es juga fins a 1.000 milions d’euros amb la crisi de la pesta porcina
- ACTUALITAT BLAUGRANA Lamine Yamal no tem la fama: «M’agrada ser una estrella, mai he sentit la pressió»
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: La política del soroll
