Pugna entre socis
Marta Vilalta: «No hi ha crisi de Govern, hi ha crisi a Junts»
ERC exigeix als postconvergents que resolguin els seus plets interns i que defineixin ja el seu paper en l’Executiu

Passen els dies i quant a la polèmica entre els socis de Govern la situació continua sense ser roma. ERC es manté en la seva total manca d’entesa de l’ultimàtum dels postconvergents, que continuen atribuint a la pugna interna del partit de Laura Borràs. «No hi ha crisi de Govern, sinó una crisi a Junts que esquitxa el Govern», amb la qual cosa, atès el moment econòmic que es viu i, sobretot, el que s’acosta, tenint en compte «les mesures que cal aplicar» per fer més suportable la crisi que sotja, la portaveu d’Esquerra va exigir als seus socis d’Executiu «que defineixin el seu paper» dins del gabinet de Pere Aragonès.
«Està molt bé parlar de la metodologia i de la comunicació entre tots dos partits, però això no hauria d’impactar en la feina del Govern. Per tant, reclamem que no traslladin els seus problemes interns cap al Govern i el debat de política general, perquè és un error», va asseverar la també vicesecretària adjunta d’Esquerra. I va sentenciar: «El que hem d’abordar és l’elaboració de propostes sobre molts àmbits i, sobretot, la lluita contra la inflació cavalcant. La prioritat del debat de la setmana que ve és treballar per ser útils a la ciutadania. I la gent no pot esperar que Junts es decideixi si continua o no en l’Executiu».
"
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán