Exlíder del PDECat
L’exconsellera Àngels Chacón deixa la política
Diu que està «desencisada» de la vida interna de Centrem, el seu nou partit

La secretària general i líder de Centrem, l’exconsellera de la Generalitat Àngels Chacón, deixa la política. En una carta a la militància de la formació a la qual ha tingut accés l’ACN, explica que abandona tota activitat pública, que ha comunicat personalment al president del partit, Lluís Font, la seva decisió i que, malgrat el seu desencant amb la vida interna de Centrem, continuarà militant-hi perquè creu en el projecte.
Chacón deixa la política per sorpresa després d’haver estat onze anys dedicant-s’hi i d’haver sigut consellera d’Empresa i Coneixement, candidata i líder del PDECat –amb el qual no va obtenir representació en les eleccions al Parlament del 2021– i d’haver impulsat la plataforma Centrem per refundar l’espai centrista de Catalunya. La carta ha sigut enviada a la militància aquest dissabte al matí.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»