Declaracions de l’expresident al Parlament
Torra suggereix que Junts ha de deixar el Govern
L’expresident afirma que l’independentisme està «molt tocat» pel fet que ERC i la CUP apliquin el reglament
Critica de nou comptar amb la taula de diàleg, de la qual va participar quan dirigia el Govern
L’expresident de la Generalitat, Quim Torra, ha acudit al Parlament per mostrar el seu suport a la presidenta del Parlament i de Junts, Laura Borràs, que serà probablement suspesa de les seves funcions pel judici per corrupció que s’ha obert contra ella. Torra ha afirmat als passadissos de la Cambra que el fet que ERC i la CUP recolzin l’aplicació del reglament per a la suspensió de la Cambra ha de portar Junts a prendre una decisió «claríssima» en relació amb la sortida del Govern.
Torra ha afirmat que l’independentisme està «molt tocat des de fa molt temps», ha criticat els acords de la taula de diàleg d’aquest dimecres a Madrid –taula en la qual va participar al seu dia– i ha qualificat d’«ignomínia» que s’apliqui el reglament del Parlament i ha comparat la situació de Borràs amb la d’ell mateix. De la presidenta de Junts ha dit que és una persona «íntegra i decent».
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
