Joan Carles I
El rei emèrit arriba a Pontevedra per veure el partit del seu net
Ha assistit com espectador al partit d’handbol de Pablo Urdangarin
La tornada del rei emèrit a Espanya està tenint una repercussió desmesurada. Si ja va ser multitudinària la seva rebuda a Sanxenxo, on va arribar dijous passat després d’aterrar a Peinador, aquest dissabte, Joan Carles I ha visitat un pavelló municipal de Pontevedra ple a vessar per veure el partit d’handbol que jugava el seu net Pablo Urdangarin.
El fill de la infanta Cristina i Iñaki Urdangarin milita al filial del FC Barcelona, que avui s’enfrontava al Club Cisne Colegio Los Sauces en el penúltim partit de la competició de la Divisió de Plata. Era també el duel que podia tornar els de Pontevedra a la Lliga Asobal després d’un any.
Notícies relacionadesJoan Carles I ha pogut assistir a l’enfrontament d’aquesta tarda després de ser cancel·lada finalment la regata en què havia de participar per la falta de vent. Amb tot, es va poder veure l’exmonarca navegant abans de l’anunci de la suspensió a bord del ‘Bribón’.
La tornada del rei emèrit ha despertat tant reaccions de suport, com la mostrada pels veïns de Sanxenxo que el van aplaudir i van cridar el seu nom, com de rebuig, amb la protesta antimonàrquica protagonitzada per col·lectius nacionalistes sota el lema ‘Galiza non ten rei’.
- Previsió del Meteocat Les pluges previstes per a aquest divendres encenen avisos grocs a mig Catalunya
- Alerta en estrangeria pel frau amb el registre de parelles de fet
- Successos Identificada «la dona del cobert»: L’Ainhoa es va suïcidar en un galliner a Sant Julià de Ramis el 2018
- A partir d'abril Catalunya provarà en 26 CAP el nou model d'atenció als pacients en 48 hores
- Catalunya provarà a partir de l’abril en 26 CAPs el model d’atenció en 48 hores
- Turisme Bones notícies per als jubilats: així queden els preus per a acompanyants en els viatges de l'Imserso
- L’agost del 2020 La Fiscalia demana presó per a una dona per «no vigilar» un nen que va morir ofegat a la platja de Badalona
- Barcelonejant On albirar balenes a Barcelona
- Gastronomia Manresa assaboreix el Camí Ignasià
- Ruta pel Baix Empordà Seguint el curs del Daró