Crisi al PP
Ayuso diu que el seu germà va rebre 55.850 euros pel contracte de les mascaretes
La presidenta madrilenya detalla en un comunicat que el cobrament va ser «en contraprestació per la seva feina», no per una comissió d’intermediació

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha publicat un comunicat en què assegura que el seu germà, Tomás Díaz Ayuso, va rebre 55.850 euros pel contracte amb l’empresa Priviet Sportive no per obtenir un contracte amb l’Administració regional, sinó pel cobrament de les gestions realitzades per aconseguir el material sanitari a la Xina i el seu trasllat a Madrid.
«És una contraprestació per la seva feina, no una comissió per intermediació», ha defensat a través d’un comunicat, en què ha defensat que dona aquesta explicació després que la direcció del PP posés «en dubte» la seva «honorabilitat» i la del seu Govern.
Per la seva banda, els consellers d’Hisenda i Sanitat, Javier Fernández- Lasquetty i Enrique Escudero, han reiterat que el contracte es va produir en un moment de crisi i pandèmia amb l’objectiu de subministrar mascaretes a la Comunitat de Madrid, de manera legal i amb tota la documentació tècnica necessària».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032