Espoli del Palau de la Música
La jutge anul·la la semillibertat que la Generalitat va concedir a Jordi Montull
El ministeri públic al·lega que el tercer grau va ser «prematur» per la «gravetat» dels delictes comesos
Jordi Montull, ahir, després de comparèixer a la Ciutat de la Justícia. /
La jutge de vigilància penitenciària ha revocat el tercer grau o règim de semillibertat que la Generalitat va concedir el setembre del 2021 a l’exdirector general del Palau de la Música Jordi Montull, que va entrar a la presó el juny del 2020 per complir la pena de set anys i mig de presó que se li va imposar per l’espoli de l’entitat.
En una interlocutòria, la titular del Jutjat de Vigilància Penitenciària número 2 de Catalunya estima el recurs de la Fiscalia i ordena que Montull torni al segon grau, per la qual cosa no podrà sortir de la presó durant el dia ni els caps de setmana com fins ara.
En la seva interlocutòria, la magistrada conclou que la concessió del tercer grau a Montull per part de la Generalitat va ser «prematura», al no haver complert una quarta part de la condemna i tenint en compte la naturalesa i «gravetat» dels delictes que va cometre en el saqueig al Palau de la Música.
- Movilitat a la Catalunya central Usuaris del bus de Sallent a Barcelona se senten deixats per la nova proposta de servei
- Aliances parlamentàries El Congrés exigeix al Govern que "renunciï" a la regularització de 500.000 migrants i executi les "ordres de retorn"
- Clàssics del rock català Brams tornen amb un disc per transformar l'"aturdiment" derivat de l'1-O en "optimisme"
- ORIENT MITJÀ Espanya prepara l’evacuació dels seus militars desplegats a l’Iraq
- Cures intensives Els metges de l’UCI demanen acabar amb les guàrdies de 24 hores: "El desgast transcendeix la simple falta de son"
