Per la seva malaltia

La CUP proposa Riera com a substitut de Juvillà a la Mesa del Parlament

  • El ple haurà de votar el canvi a l’òrgan parlamentari

La CUP proposa Riera com a substitut de Juvillà a la Mesa del Parlament
1
Es llegeix en minuts
Júlia Regué
Júlia Regué

Cap de la secció de Política.

Especialista en política.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

La CUP ha decidit aquest dimarts que el cupaire i secretari tercer de la Mesa, Pau Juvillà, renunciï al seu lloc a l’òrgan parlamentari –sense que això impliqui deixar la seva acta de diputat– i rellevar-lo per Carles Riera.

Notícies relacionades

Aquesta maniobra ocorre després que es donés a conèixer que Juvillà pateix una malaltia que l’obliga a apartar-se de la quotidianitat parlamentària i en ple xoc amb la Junta Electoral Central (JEC) per l’ordre de retirada del seu escó després de ser inhabilitat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).

Fonts de la CUP insisteixen que aquest relleu –que haurà de ser votat en el pròxim ple– no té res a veure amb la situació administrativa de Juvillà al Parlament, sinó que es deu únicament a la dificultat de no poder atendre les reunions de la Mesa. De fet, aquest dimarts, el seu lloc ha quedat vacant ja que a causa d’una prova mèdica no hi ha pogut assistir.

Temes:

Parlament CUP