Aquest dimecres a Madrid
El nou llibre de Rajoy ajuntarà aquest dimecres Ayuso i Casado
Fa sis setmanes que el líder del PP i la presidenta de la Comunitat de Madrid no coincideixen pel malestar arran del pols sobre qui ha d’agafar les regnes del partit a la comunitat

Mariano Rajoy pot fer el miracle: ajuntar Pablo Casado i Isabel Díaz Ayuso al mateix lloc i la mateixa hora. El dirigent gallec ho aconseguirà aquest dimecres a la tarda al Casino de Madrid, on presentarà el seu nou llibre, ‘Política para adultos’. Segons fonts dels dirigents, tots dos tenen previst assistir-hi.
L’últim dia que se’ls va poder veure junts en un acte va ser el 19 d’octubre. Casado i Ayuso no han coincidit des d’aleshores i això que s’han celebrat dos congressos regionals (Andalusia i Castella-la Manxa) en què tots dos han participat i fins i tot una manifestació contra la ‘llei mordassa’ a què tots dos van anar. El líder del PP ha evitat coincidir amb una dirigent amb qui l’unia una amistat de més de 15 anys i de qui ara sospita per considerar que li està llançant un pols que no pot acceptar: Ayuso vol agafar les regnes del PP de Madrid al més aviat possible i Casado dona mostres que tem que reuneixi tant poder i anima a la possibilitat que una altra persona assumeixi el càrrec.
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona
- Assassinat sense resoldre ¿Per què l’ADN del jersei d’Helena Jubany fa un gir al cas i obre la porta a un judici?
- Tornada al col·legi Catalunya arrenca el curs escolar amb el repte d’atendre un 30% de l’alumnat amb necessitats educatives especials
- Feijóo s’absentarà per primer cop de l’acte, que serà presidit pel Rei
- Les crítiques de Sánchez als jutges tensa l’obertura de l’any judicial
- BÀSQUET Espanya ha de guanyar a Grècia o esperar un favor de Geòrgia per seguir
- FUTBOL Un any de presó pels insults de caire racista a Iñaki Williams
- TENNIS Portar Djokovic al límit, el pla d’Alcaraz a Nova York