Gihadisme
L’Audiència Nacional investiga per terrorisme l’atropellament del cap de setmana a Múrcia
L’autor, que va morir a l’acte, tenia una nota amb mencions inconnexes a Al·là i la violència

L’autor de l’atropellament del cap de setmana passat a Torre Pacheco, Múrcia, està sent investigat a l’Audiència Nacional per comprovar si té connexió amb el terrorisme gihadista, ja que al seu poder tenia una nota amb referències inconnexes a Al·là i la violència, segons confirmen a Europa Press fonts de la investigació.
No obstant, les diligències de la Guàrdia Civil apunten que no pertanyia a cap cèl·lula terrorista i s’indaga sobre si tenia una malaltia mental. A la nota que analitzen els investigadors es presentava com a víctima del sistema i d’agressions comeses mentalment.
Notícies relacionadesPerò no es descarta cap hipòtesi sobre la investigació que ha assumit el jutge de l’Audiència Nacional Alejandro Abascal. L’atropellament va tenir lloc divendres passat al terme municipal de Torre Pacheco, a Múrcia, en el qual van morir dues persones: el marroquí que conduïa el cotxe, i que presentava ferida d’arma blanca, i un ciutadà que es trobava a la terrassa contra la qual va impactar el vehicle.
Lesió amb arma blanca
La investigació mira d’aclarir si la lesió per arma blanca va ser provocada per una tercera persona o se la va infligir ell mateix. Un altre dels elements que s’investiga és la seva residència a Espanya i el seu cercle més pròxim a Múrcia on, segons apunten fonts pròximes a la investigació, va arribar com a menor no acompanyat.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU