Assemblea Nacional
Chacón tornarà a ser candidata del PDeCAT si hi ha noves eleccions a Catalunya
«No és el nostre escenari ideal, però si hi ha eleccions ens hi presentarem», afirma David Bonheví, president del partit

El PDeCAT proposarà que l’exconsellera d’Empresa Àngels Chacón torni a ser la seva candidata a presidir la Generalitat si es repeteixen eleccions a Catalunya per no pactar ERC i JxCat la formació d’un Govern abans del 26 de maig.
Ho ha anunciat aquest dissabte el president del partit, David Bonvehí, en la seva intervenció en l’Assemblea Nacional. En la trobada, Bonheví ha exposat el seu informe de gestió.
Notícies relacionadesChacón ja va encapçalar la candidatura del PDeCAT en solitari en les eleccions del 14 de febrer passat. El seu partit es va quedar fora del Parlament a l’obtenir 76.581 vots, que no van ser suficients perquè la formació de l’expresident Artur Mas aconseguís cap escó.
«Als partits que tenen representació parlamentària i no són capaços de teixir un programa de Govern, ni tenen un programa de Govern ni tindran un projecte de Govern compartit, en el partit estem en disposició de dir que, malgrat que no és el nostre escenari ideal, si hi ha eleccions, ens hi presentarem», ha dit Bonvehí aquest dissabte.
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»
- Dia mundial Borja Suberviola, metge intensivista: «Als hospitals cada vegada veiem més infeccions que acaben en sèpsia»
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se