Els comptes del rei emèrit
Hisenda comunica a Joan Carles I l’obertura d’una inspecció fiscal
L’Agència Tributària demana informació sobre els pagaments assumits per la Fundació Zagatka

L’Agència Tributària ha notificat a Joan Carles I l’inici d’una inspecció per verificar el compliment de les seves obligacions fiscals, segons ha publicat ‘El Español’. Fins ara, havia fet comprovacions sobre la regularització fiscal que va fer el rei emèrit al febrer.
En concret, va presentar una declaració complementària d’autoliquidacions pels diners que va rebre de la Fundació Zagatka, de vuit milions d’euros, i liquidar un deute amb Hisenda de 4.395.901,96 euros. L’Administració tributària encara no ha donat el vistiplau a aquesta regularització i ara ha demanat més informació sobre els pagaments assumits per la Fundació Zagatka, així com dades sobre comptes, targetes i patrimoni.
Ara, el rei emèrit ha de respondre al requeriment d’informació.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos