Investidura en suspens
Junts es fa enrere i rebutja investir Aragonès per a un Govern en solitari
ERC es reuneix de nou amb els puigdemontistes i els transmet que només negociarà els vots per a la investidura

Pere Aragonès. /
Junts ha transmès aquest dimarts a la tarda a ERC que no cediran els seus vots per investir el candidat republicà a la presidència de la Generalitat, Pere Aragonès, si pretén liderar un Govern en solitari, segons han confirmat a aquest diari fonts d’Esquerra després de la reunió que els dos partits han mantingut al Parlament de manera telemàtica. El secretari general de JxCat, Jordi Sànchez, s’havia compromès a principis del mes d’abril a investir Aragonès amb o sense coalició de govern.
En la primera trobada formal que han celebrat després que els republicans trenquessin les negociacions a la recerca d’un Govern de coalició i limitessin les converses amb Junts a aconseguir els seus vots per a la investidura d’Aragonès per governar en solitari.
En la reunió, els republicans han insistit que l’única opció possible per evitar eleccions és investir Aragonès per fer un Govern en solitari i a partir d’allà continuar negociant sense la pressió de la repetició dels comicis, mentre que Junts ha defensat en un comunicat que «la millor manera d’evitar les eleccions és recuperar les negociacions» per fer un govern de coalició.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió